Cuma, Temmuz 27, 2012

Göz kırpan ekmek kırıntıları...

Bugün Cuma,

"Sonu ? " başladı bir haftanın. Sanki 5 gün birbirine yeminle bağlı, ne zaman  attılar acaba, değersiz gördükleri iki haylazı ! 


Neresi sonu neresi başı kaçıranlar için..


Koca beş gün.. Şimdiden gözünüzde büyümüştür bile, önümüzdeki haftayı düşününce : ) Ben yapmadım, yani düşünmedim sonraki muhtemel 5liyi. 


Aksine geçen 5 e baktım. uzuncadır, (yok yalan olur, neredeyse hiç, cidden hiç yaptım mı lan ?) bakmadığımı farkettim. -Ahada "farklı bakış açısı" :P -koşturduğumuz bu dört nal üstünde farkedilmeyen küçük bir detay. En azından farklı, üstüne muhasebe yapılırsa faydalı.


Yediği hayal ekmeklerini döküyor hayat, ayaklarınız altına. Aman basmayın günah olur, kaldırın kenara. Kaldırdğımız önceki 5 ler gibi..

Sikt*r et matematiğini günlerin! Zaten senin yerine patronların çoktan hesaplamıştırlar bile!

İste vatandaş, iste ve sonrasında ne yaptığını bunun için hesap et! Ulan çalışmana gerek yok adam gibi iste, fırsatlar göz kırpamaya başlar eğer istemeyi bilirsen.

Yok ben o kadar bilmem kendimi, üniversiteye bile puanım yettiğine girdim diyorsan, senin için ikinci versiyon var. Şöyle ki ; "Eşşek olma oğlum bak bunu dene kırıntıları".

 Kalk git şimdi, bir ara yaparım dediğin güzel bir şeyi yapMA. Otur olduğun yerde ve olmak istemediğin sözlerin sahibi ol. Ya da git öl, göremedikten sonra kaybettiklerini..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder